Photobucket
要不是我是基督徒,
要尊崇上帝的話,
我順服上帝,
不然我很難想象我會怎麽樣?
發飆嗎?
殺人嗎?
公司那些人你們是什麽標準的佛教徒嗎?
你們的教育有教導說人家閒話
搬弄是非
陷害他人嗎?
我因爲心中有上帝的愛我認了忍了!


我要是時時的默想這個經節:詩篇 23



23:1 耶和华是我的牧者。我必不至缺乏。

The LORD is my shepherd; I shall not want.

23:2 他使我躺卧在青草地上,领我在可安歇的水边。

He maketh me to lie down in green pastures: he leadeth me beside the still waters.

23:3 他使我的灵魂苏醒,为自己的名引导我走义路。

He restoreth my soul: he leadeth me in the paths of righteousness for his name's sake.

23:4 我虽然行过死阴的幽谷,也不怕遭害。因为你与我同在。你的杖,你的竿,都安慰我。

Yea, though I walk through the valley of the shadow of death, I will fear no evil: for thou art with me; thy rod and thy staff they comfort me.

23:5 在我敌人面前,你为我摆设筵席。你用油膏了我的头,使我的福杯满溢。

Thou preparest a table before me in the presence of mine enemies: thou anointest my head with oil; my cup runneth over.

23:6 我一生一世必有恩惠慈爱随着我。我且要住在耶和华的殿中,直到永远。

Surely goodness and mercy shall follow me all the days of my life: and I will dwell in the house of the LORD for ever.


P/s:原諒77次是指不停的原諒。


我慶幸我不會難過,
因爲我知道我沒做錯
加上我心中有上帝的愛
所以我什麽都可以!

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 venkorjustin 的頭像
    venkorjustin

    Corinthians‘s shelter

    venkorjustin 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()